Wednesday, June 25, 2008

Himpunan Permuafakatan Mahasiswa Melayu

Perhatian kepada ahli-ahli GPMS Unisel Shah Alam. Adalah di maklumkan bahawa Himpunan Permuafakatan Mahasiswa Melayu pada 01- 03 Ogos 2008 bertempat di Kem Bina Negara, Ulu Sepri. Sehubungan dengan itu, kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai, sila hubungi sdra Syed Hisyammudin, Exco Anti Dadah dan Gejala Sosial di talian 0126089773

5 comments:

mrshinji said...

mari semua sahabat sekalian..
sungguh rugi jika anda tidak mengikuti program ini.tempat adalah terhad ow..mari!

lollipop said...

apakah yg akan kami perolehi jika kami mngikuti prog nie..??

sahabat gunung said...

Jangan kita tanya apa yang kita dapat dari apa sahaja program yang kita ikuti, tapi tanya apa sumbangan kita selepas program tersebut.

Adakah sumbangan kita itu berbaloi utk perjuangan anak bangsa.

Sedarlah, sedarlah, sedarlah .... sedarlah.

lollipop said...

trima kasih sahabat-gunung...
kerana mngingatkan kami akan tanggunjawap kami sebagai anak melayu yang semakin tidak sedar akan kemunduran bangsa melayu. mundur dari segala hal.
insyaAllah, kami akan belajar dan terus belajar agar kami tidak lagi dikataka bangsa yang mundur. tetapi, masalah kemunduran masyarakat melayu ini telah sampai keakar umbi sehinggaka sukar untuk ditagani. ada yang sedar akan masalah ini dan tidak kurang hebatnya juga dengan mereka yang semakin hanyut. bagaimana kita mahu menyelamatkan mereka yang telah hanyut ini....??
dan sekarang ini, kita dapat lihat keretaka dalam bangsa melayu itu sedri yang semakin kronik. ini kerana, wujudnya mereka yang gilakan kuasa sehingga sanggup mengadaikan bangsa mereka sendri. bolehkan sahabat-gunung memberikan sedikit pendapat dari persoalan saya ini...?

myname said...

Salam. Sy da kasi nm utk trt serta dlm program ni. Tp, sy x tahu xtvt sepanjang program ni berlangsung. Jd, blh x sesiapa yg berkenaan beritahu serba sedeikit ttg xtvt. Sm ada dgr ceramah shj, atau ada xtvt lain.