Monday, June 16, 2008

KURSUS ORGANISASI PENTADBIRAN (KOP) GPMS UNISEL SHAH ALAM






Pada 3-5 Jun 2008, pihak sekretariat GPMS Unisel Shah Alam dengan kerjasama Biro Anti-Dadah dan Gejala Sosial GPMS dan GPMS Cawangan Shah Alam telah mengadakan program Kursus Organisasi Pentadbiran (KOP) di Kompleks Rakan Muda Daerah petaling di Puchong baru-baru ini.

Objektif program ini ialah untuk:­

1. Membentuk barisan Exco GPMS Unisel Shah Alam yang benar-benar berkualiti dari segi kepimpinan dan semangat. Ia juga untuk mewujudkan sikap saling bekerjasama, bertanggungjawab dan bersungguh-sungguh dalam melaksanakan kewajipan yang diamanahkan.

2. Menyatukan-padukan serta mengenali dengan lebih rapat antara rakan Exco dan barisan fasilitator dari GPMS Shah Alam dan senior-senior yang terlebih dahulu berjuang dalam GPMS selain memberikan peluang untuk bertukar-tukar pandangan dan pemikiran selain berbincang untuk memperkasakan GPMS Unisel Shah Alam dari aspek program yang bakal dijalankan dan pelajaran yang menjadi perjuangan kami.

3. Melahirkan pelajar Melayu yang peka, sensitif, inovatif, kreatif dan berani serta tahan lasak dari segi mental dan fizikal.

4. Menyediakan barisan pemimpin pelapis yang mempunyai daya kepimpinan berkualiti serta 'komited' terhadap perjuangan GPMS sama di peringkat cawangan, bahagian ataupun peringkat nasional. Ini kerana kamilah yang bakal menerajui dan mencorakkan kepimpinan negara di masa hadapan.

No comments: